ÿþInnan du läser är det adidas originals viktigt att veta att om du redan har åkt skridskor på ett däck och du är van vid det, så borde du få något så nära det däcket som möjligt. Att få ett nytt däck gör ibland svårare att landa dina gamla trick. Det beror på hur stora skillnaderna mellan däcken är. Gateskatare kommer att vilja välja ett skateboarddäck som har en bredd på tum eller mindre. Det här sortimentet är det bästa för att utföra flip-trick. Det låter dig hålla dig stabil när du får lite fart, men låt dig också ha kontroll över brädet. Ett skateboard som är under åtta centimeter gör att du också kan vara mer manövrerbar på gatorna. Du bör ha mer kontroll under dina fötter eftersom du har mindre däck att oroa dig för. Vill du köpa ett bräde som är åtta tum eller bredare om du är en poolskater eller vert skateboarder.
Bredare skateboarddäck tenderar att ge ryttaren en mer stabil körning, särskilt i höga hastigheter. Ett brett däck är mindre manövrerbart eftersom det finns mer ved du måste ta itu med. Det borde inte göra någon roll om du ska åka skridskor med rör och bassänger, för att du inte verkligen ska the adidas gazelle göra marktricks som innebär att man släpper på däck. Det moderna popsicle-stickdäcket är valet för de flesta åkare, men det finns andra typer av brädor också. En favoritklassiker är tumgrisen. Detta däck hänvisar till åttiotalets stildäck som brukade vara kung i skridskor världen. Dessa tio tum grisar är bra för skridskopooler och rör, eftersom de är otroligt stabila. Nackdelen med tio tum grisen är att den inte fungerar adidas superstars så bra när du vill utföra flip trick.
När jag växte upp i århundradet fascinerades jag av alla fantastiska kampsportkonstnärer jag såg på TV och i filmerna. Eftersom jag föddes i, hade Bruce Lee år kommit och gått och de mest populära kampsportkonstnärer på bio var Chuck Norris, Jean-Claude Van Damme och Steven Seagal. Dessa kampsportkonstnärer var så roliga att titta på på grund av deras enorma hastighet, smidighet och deras förmåga att visa oss stridstekniker som vi aldrig ens hade föreställt oss om. För mig var det härliga kampsportens glansår. Jag började ta karatekurser på mitten? Efter att ha sett klassikern "The Karate Kid", registrerade mina föräldrar mig på den lokala dojo i centrum och jag blev omedelbart kär i klasserna. Medan jag lärde mig mycket om självförsvar, var det viktigaste som Karate lärde mig disciplin adidas stan smith och respekt för myndighet.
När jag blev äldre och bättre på Karate växte mitt självförtroende, men jag fick lära mig att vara ödmjuk och inte slåss om inte i försvar. Snabbspolning fram till november, den dagen Ultimate Fighting Championships träffade betal-per-view för första gången. UFC var tänkt att vara en tävling av individer från många olika kampsporter i ett försök att avgöra vilken stil eller instruktör som var bäst. Av denna händelse blev en sak mycket tydlig. . . . markbekämpning är något man inte kan nysa på. Före detta evenemang kännetecknades kampsporten av människor som stansade, sparkade och karatehuggade för att vinna en kamp. Efter att ha sett Royce Gracie vinna match efter match genom underkastelse eller kvävning blev det uppenbart att kampsporten aldrig skulle vara densamma. Sedan den första UFC har saker förändrats enormt.
Om du är den som byter plats och måste ta maskinen med dig ofta i en bil, välj bättre något bärbart eller åtminstone något som passar fordonet. Få dessutom något du kan flytta eller skjuta mellan gårdar. Visst vill du inte verka skräck bara genom att bära tennisbollmaskinen. Först och främst är ett skateboard roligt! Att gå är ganska roligt, men att väva genom en mängd människor på en träbit som är fastspänd på hjulen är allvarligt spännande. Det finns ingenting som gillar att det att muta via skateboard är också mycket? Grönt. Eftersom skateboards inte behöver gas och de inte behöver anslutas till en vägg för att ladda, är de koldioxidneutrala. En skateboard är mycket bättre än andra transportsätt av denna anledning ensam.
Det är spännande. Om du känner dig galen kan du prova att skissa. Skitching är när en skridskoåkare håller fast på baksidan av en bil / buss / motorcykel eller något annat rörligt föremål och åtnjuter den fria åkningen. Skitching, även om det är spännande och roligt, kan vara dödligt. adidas skor dam Om du vill skissa, skulle det vara dumt att prova det på en huvudgata eller väg. Det är också en dålig idé att försöka skissa på baksidan av en bil om de inte känner att du gör det. Om du bestämmer dig för att rycka ändå, försök att hålla din hastighet nere och släpp om du känner hastighet slingra. Om du är student kommer du att upptäcka att en skateboard är bra för att pendla på campus. Ganska många universitet eller andra högskolor tillåter inte längre skateboard, men det finns fortfarande några där ute som inte har förbjudit det ännu.