Als zodanig gebruiken de collecties adidas sambas een dynamisch scala aan adidas-innovaties, waaronder Climaheat, Climachill en BOUNCE. Deze technologieën komen tot leven in een strak bewerkte selectie van benodigdheden: een hoody, een trainingsjack, een technische short en een trainer. Het resultaat: de ultieme atletengarderobe van energierijke stukken. De adidas by kolor-collectie is vanaf september 2017 wereldwijd verkrijgbaar bij geselecteerde winkels.
Eerder vandaag kondigde adidas Soccer de Blue Blast-collectie aan die bestaat uit de Adidas Ace 17+ PureControl ontworpen in drie verschillende versies. De drie versies omvatten de versies op het veld, in de kooi en op straat van het model. De Adidas Ace 17+ PureControl Firm Ground Cleat wordt uitgerust met een adidas terrex geheel nieuw Purecut Sock-systeem dat een 360 graden volledig Primeknit-bovenwerk gebruikt, bedekt met een ultradunne Non Stop Grip-film (NSG) voor meer grip. Hieronder vind je ook een Boost-zool gecombineerd met een Sprintframe-inlegzool.
De adidas EQT Support ADV Primeknit adidas superstar dames komt binnenkort uit in een nieuwe colorway, die wordt gedefinieerd door een zebraachtig patroon. Essentieel een van de iconische reeksen van het merk die voor het eerst werd gelanceerd in 1991, dit specifieke paar is in wezen een verfijnde iteratie. Verwijzend naar zijn geschiedenis en het toepassen van moderne elementen, met behoud van zijn iconische ontwerptaal, beschikt deze geheel nieuwe EQT over de kenmerkende primeknit-constructie van het label in zwart / wit adidas copa mundial gestreepte mode, naast de toepassing van tonale witte kunststof om de algehele build te versterken.
Ik kan met veel mensen omgaan vanwege mijn reis, en ik kan die verandering inspireren en anderen helpen opstaan. Ik wil anderen aanmoedigen om hetzelfde te doen, waar je ook bent, en manieren vinden om het verschil te maken. Het lied Hero van Dame DOLLA (de rappernaam van Damian Lillard) versterkt het ALL RISE-bericht. Het is mede geschreven en geproduceerd door Rafa Saadiq, mede inwoner van Bay Area.
Portland, OR 97209. De winkel biedt mogelijkheden om de adidas Dame 3 te testen, beperkte paren te kopen, muziek van lokale Portland-artiesten te horen, waaronder een exclusieve show van Aminé. Op zoek naar een paar sneakers waar adidas eqt mensen dubbele takes mee doen, zonder op te offeren iets op de comfortafdeling? Bekijk dan de adidas Originals Stan Smith Boost Metallic Silver.
Zoals de naam van de schoen al doet vermoeden, is het een bovenwerk van Stan Smith bovenop een Boost-tussenzool. Nu we voor comfort zorgen, zorgt het monochrome Metallic Silver-bovenwerk voor de wow-factor van de schoen. Dit is absoluut niet je gewone Stan Smith, maar we klagen niet een beetje. Reeds aankomend bij internationale retailers zullen we je slaan zodra ze de staat verlaten. Gedachten over de schoen? Laat ons weten wat je ervan vindt in de reacties hieronder.