ÿþNike-producten zijn van het begin van Jordan Shoes loopschoenen nike tot Kobe Shoes uitgebreid door de ontwikkeling in de jaren 60 en de laatste zijn nu enorm populair geworden. Nike Company zou elk jaar nieuwe leden introduceren in vele series van haar schoenen. In de precuts van Nike wordt altijd nieuwe technologie toegepast. Op deze manier kunnen deze producten in hoge mate voldoen aan de eisen van mensen. Na de introductie van de eerste Air Jordan-schoenen, geniet Nike een grote populariteit bij alle atleten.
Nike schoenen zijn over het algemeen onderverdeeld in de volgende categorieën, en voor al deze schoenen zijn ze geschikt voor mannelijke of vrouwelijke klanten van jong tot oud . Onder deze nieuwe nike categorieën zijn er sportschoenen, sandalen, spikes, vrijetijdsschoenen en laarzen. In het Nike-bedrijf, wat betreft het meest bekende en essentiële product, moet het Nike sportkleding zijn.
Hoewel deze schoenen van de minste hoeveelheid materiaal zijn gemaakt, kunnen ze nieuwste nike schoenen de sterkste steun creëren. Het bedrijf begint met het ontwerpen van professionele Lebron-schoenen om de schitterende prestaties van Lebron James te registreren die de beste NBA-speler in deze jaren is geweest. Verschillend van Jordaneschoenen zijn Lebron-schoenen meer een symbool van Lebron en zijn fans. Lebron 8 V2-schoenen zijn het nieuwe lid in de familie van Lebron-schoenen voor het nieuwe seizoen.
"Maar nu, wat moet ik doen? Ik bedoel, hoe moet ik beginnen voor mijn tweede nike 180 komst?" Nike slenterde rond, praatte tegen zichzelf en schopte de steen. Vroeg in de ochtend maakte de tuin geen geheim van het levendige tafereel. De mieren waren op weg naar voedsel; sommige onbekende bloemen leken klaar om de deur te openen om het eerste zonlicht te begroeten; de vogels, in de volle bomen, begonnen de volgende dag te zingen. Het was erg druk.
"Nou, het gras is zo zacht, ik geloof dat het de moeite waard is dat Alex (de stoute heks) elke keer in het bed ligt." Emotie van het zachte gras, Nike bewoog zich en stelde zich voor hoe hij zich in een comfortabel bed zou nestelen. Toen bewoog het "bed" een beetje. "Wow! Goede jongen! Een konijn!" Een paar stralende rode nike 2017 ogen staarden hem aan toen Nike de ogen opende. Net toen hij iets probeerde uit te leggen, werd Nike per ongeluk "uitgenodigd" door de apen aan de bomen.
Nike-producten bestrijken een groot aantal sportgebieden en dit maakt dat Nike Company het tegen veel bedrijven als New Balance, Reebok, Puma en Adidas opneemt. En de meest krachtige rivaal kan Adidas zijn, wiens winst van sportgebied $ 13 miljard bedraagt. De marketingstrategie kan worden gezien als een sleutelfactor voor Nike Company om het grote succes te behalen. Nike wordt gezien als een uitstekend merk dat creatieve en goed ontworpen sportkleding biedt.